Kako se odmoriti tokom “onih” dana?

Kako se odmoriti tokom “onih” dana?

By | 2018-03-14T17:16:02+00:00 February 16, 2018|0 Comments

Ako tokom „onih dana“ imate poteškoća sa spavanjem, bez brige, jer definitivno niste jedini. Štaviše, čak 33% žena tvrde da im kvalitet sna drastično opadne tokom tih nekoliko dana mesečno. Krivicu u potpunosti možete svaliti na hormone – kada se nivo estrogena i progesterona naglo smanji, sasvim je prirodno da i spavanje postaje sve lošije.

Srećom, postoji nekoliko trikova koji Vam mogu pomoći da preduhitrite potencijalne probleme i da čitav mesec spavate kao beba.

Vežbajte

Vežbanje će pomoći da lakše zaspete, ali i da to spavanje bude mnogo kvalitetnije i da pruži više energije. Na sve to, redovno vežbanje može ublažiti i same simptome PMS-a. Pokušajte da se ukopite u tridesetominutno vežbanje svakog dana tokom menstruacije, kako biste zaista osetili poboljšanje. Naravno, nemojte se preforsirati: brzo hodanje, joga, lagano džogiranje ili vožnja bicikla će biti i više nego dovoljni.

Ponesite flašu vruće vode u krevet

Ako Vas budnim drže grčevi, bol i nadimanje, flaša vruće vode može ublažiti problem. Ukoliko su grčevi neizdrživi, pokušajte sa vrućim tušem pre spavanja.

Odaberite odgovarajuću podlogu za spavanje

Ako je besano prevrtanje po krevetu nešto nezaobilazno tokom menstrualnog ciklusa, nabavka naddušeka bi mogla biti idealno rešenje. Naddušek se lako postavlja i odlaže, zauzima veoma malo prostora, a razlika u udobnosti je izuzetno značajna. Ukoliko Vam je u tom periodu potrebna dodatna potpora i tvrdoća ( zbog bolova u leđima, na primer) možete odabrati naddušek od potporne standardne PU pene, a ukoliko Vam deluje da Vam je u tom trenutku sve previše grubo i tvrdo, prilagodljivost i mekoća memorijske pene će momentalno rešiti stvar.

Zapisujte svoje brige

Nije retko da se anksioznost i depresija pojačaju tokom menstrualnog ciklusa, što je sasvim dovoljno da otera svaki pokušaj lepih snova. Ako je upravo to ono što se događa i Vama, pokušajte sa zapisivanjem svojih misli i muka u dnevnik, kako biste se oslobodili dela napetosti. Meditacija ili joga mogu biti takođe odličan izbor.

Izbegavajte tešku hranu

„Milka“ od 300 grama ili porodični sladoled zaista mogu delovati neodoljivo, ali to stvarno nije dobra ideja, jer mogu izazvati nadutost, probleme sa varenjem ili dijareju. Umesto čipsa, čokolade i drugih masnih i nezdravih grickalica, pokušajte sa grčkim jogurtom ili voćem.

Razmislite o homeopatiji i pomoći iz prirode

Određene biljke, odnosno čajevi i supelementi na biljnoj bazi, su odlična prirodna rešenja bez kontra efekata, kao što su preparati sa valerijanom, matičnjakom, bosiljkom, kantarionom, žalfijom, lavandom ili kamilicom. Možete ih pronaći u skoro svakoj prodavnici specijalizovanoj za zdravu prehranu, a priprema je veoma jednostavna i brza.

Dugoročnije rešenje Vam može pružiti homeopatija – medicinska metoda lečenja koja podstiče prirodne sposobnosti ljudskog organizma, kako bi se postiglo izlečenje. Za razliku od standardne medicine, homeopatski lekovi ne izazivaju kontra efekte, zasnovani su na prirodnoj bazi i deluju na oporavak pacijenta u potpunosti, a ne na samo uklanjanje simptoma.

Tagovi

Leave A Comment

Vaš komentar

Ime

Email

PRIJAVA ZA NEWSLETTER

Budite u toku sa našim akcijama, novitetima i čitajte besplatne savete o zdravlju, spavanju i uređenju doma