Dremanje puni baterije

Dremanje puni baterije

By | 2018-01-30T17:03:40+00:00 November 3, 2017|0 Comments

Za sve one koji ne uspevaju da dovoljno odspavaju tokom noći, kratka dremka je često odlično rešenje.

Želite dokaz? Pročitajte nekoliko sjajnih benefita koje brzinsko dremanje donosi.


Dopunićete baterije

Dremanje pojačava telesnu spremnost, kao i motoričke performanse, što je razlog zbog kojeg se osećate energično nakon buđenja.

Dužina Vašeg spavanja određuje i dobrobit koja će se odraziti na Vas. Dremanje u trajanju od 20 minuta je sjajan način da poboljšate motoričke veštine i koncentraciju. Spavanje u trajanju od 60 do 90 minuta dovodi do REM faze, što pomaže da se stvore nove veze u mozgu, a što opet dovodi do lakšeg rešavanja kreativnih problema. Podesite alarm kako biste bili sigurni da ćete odspavati u dovoljnoj meri.
Spavanje u trajanju od 20 do 60 minuta ponekad može pomoći, ali ćete se verovatnije osećati pospano i umorno.

 

Smanjićete stres

Dokazano je da kratke dremke pomažu pri smanjenju stresa, što umanjuje rizik od srčanih oboljenja. Izvucite nabolje iz svog spavanja tako što ćete spavati kako treba. Držite se svog uobičajenog rasporeda popodnevnog spavanja spavanja, ukoliko je on između 13 i 15 časova. Ovo je idealno vreme za dremku, uzevši u obzir da se tačno nakon ručka, kada šećer i energija kreću da opadaju.

Zamračite sobu kako biste zaspali što brže i tako najefektivnije iskoristili svojih dvadesetak minuta.

 

Popraviće Vam se raspoloženje

Svako ko je ikada proživeo nesprespavanu noć ( svi)  zna koliko je teško ostati nasmejan sledećeg dana. Kraće dremanje može pomoći da se otkloni iziritiranost izazvana manjkom sna.

Imajte na umu da je kratko spavanje mnogo mudriji i efektivniji izbor od neprekidnog dolivanja kafom. Pogotovo kada se radi o popodnevnim časovima, gde kafa može doneti mnogo više štete nego koristi kada govorimo o spavanju.

 

Tagovi

Leave A Comment

Vaš komentar

Ime

Email

PRIJAVA ZA NEWSLETTER

Budite u toku sa našim akcijama, novitetima i čitajte besplatne savete o zdravlju, spavanju i uređenju doma