Ranije leganje – nikad lakše

Ranije leganje – nikad lakše

By | 2018-05-18T10:23:07+00:00 May 18, 2018|Tags: , , , |0 Comments

Da li Vam se nekada dogodilo da, bez obzira na to koliko spavate, nikada nije dovoljno da se probudite napokon naspavani? Rešenje bi moglo biti veoma jednostavno – idite u krevet ranije! Često je to mnogo lakše reći nego uraditi, jer kada se telo jednom navikne na tempo i bioritam, veoma je teško navići se na nešto drugačije. Uz ovih nekoliko saveta odlazak u krevet ranije će postati pravo zadovoljstvo.

Ušuškajte se i ugodite sebi

Odličan način da se motivišete kako biste ranije legli jeste da pronađete neko sitno zadovoljstvo u kojem ćete uživati – kvalitetan dušek ili jastuk, udobna pidžama, luksuzni svileni set posteljine, mirišljava jastučnica ili nešto slično što će učiniti da se osećate kao da odmarate u hotelu sa pet zvezdica. Najbolje je da birate premijum proizvode za spavanje – počnite makar od jastuka ukoliko je dušek prevelika investicija u ovom trenutku, odaberite čaršafe napravljene od prirodnih materijala kao što su pamuk, vlakna bambusa, svila ili lan. Operite posteljinu omiljenim detrdžentom i omekšivačem i uživajte u udobnosti svog malog raja.

Ne zaboravite da ključnu ulogu imaju pažljivo odabrani dušek i jastuk!

Dušek mora da Vam odgovara po tvrdoći, visini i položaju u kojem spavate i nikako ne sme biti manji ili veći od rama kreveta, čak ni za par santimetara.

Odgovarajući model dušeka će učiniti da se budite energični, bez osećaja tenzije, bolova i ukočenosti i mnogo spremniji za nove izazove.

Isto tako, jastuk po Vašoj meri će podržati pravilan položaj kičme, pružiti potporu glavi i vratu i učiniti da zaspete čvrstim, zdravim i dubokim snom.

Podesite idealnu temperaturu

Istraživanja su pokazala da najbolje spavamo kada je temperatura u sobi između 15 i 19 °C.

Takođe, opšte je poznato da se telesna temperatura spušta, kao jedna od priprema za spavanje. Zato je topla kupka odličan način da „prizovete“ pospanost.

U svakom slučaju, ne zaboravite da sat vremena pred spavanje rashladite svoju spavaću sobu i tako „podsetite“ telo da je vreme za slatke snove. Trik koji će uvek pomoći da krevet i vi ostanete sveži i održavate optimalnu temperaturu tokom noći su naddušek i jastuk iz cooling programa koji podržavaju idealnu temperaturu i sprečavaju noćno znojenje.


Opustite se uz aromaterapiju

Ako želite da se osećate kao da uživate u turi po modernom spa – centru, pokušajte sa aromaterapijom. Mirisni štapići, osveživač vazduha, mirišljave sveće, eterična ulja i mnoge druge vrste raspršivača mirisa su dostupne u nebrojenim varijantama, a na Vama je samo da odaberete omiljeni miris. Iako je lavanda jedna od najpopularnijih biljaka kada je miris i opuštanje u pitanju, mogu savršeno poslužiti i vanila, valerijana i jasmin.

Uživajte u laganoj muzici

Bebe nisu jedine koje uživaju u tihoj uspavanci. Umirujuća muzika može pomoći i odraslim osobama da se opuste i zaspu brže. Pripremite listu muzike u kojoj uživate, a ukoliko nikada niste slušali ambijentalnu muziku, pokušajte sa njom. Iako zvuči komplikovano, potražite pesme čiji je tempo između 60 i 80 taktova i pustite magiju muzike da učini svoje.

Ponesite knjigu u krevet

I to ne elektronsku knjigu, ne lap top i ne telefon, već pravu, papirnu knjigu. Iako je danas jednostavnije „skinuti“ elektronsku knjigu nego uzeti iz biblioteke klasičnu knjigu, plava svetlost koju električni uređaji emitiju može biti apsolutni ubica za san.

 

Leave A Comment

Vaš komentar

Ime

Email

PRIJAVA ZA NEWSLETTER

Budite u toku sa našim akcijama, novitetima i čitajte besplatne savete o zdravlju, spavanju i uređenju doma